Το ιστολόγιο της Προλεταριακής Σημαίας παύει να λειτουργεί. Από αυτό το Σαββατοκύριακο συγχωνεύεται με την ιστοσελίδα του ΚΚΕ(μ-λ) σε μια νέα κοινή ιστοσελίδα της οποίας η διεύθυνση θα είναι η http://www.kkeml.gr/.

3 Αυγ 2009

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΓΟΥΡΛΑ

ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ « Papasotiriou Presspoint»


Συνάδελφοι


Είναι η πρώτη φορά που ακολουθώ αυτή την μορφή επικοινωνίας ως συνδικαλιστής για πολλά χρόνια. Ο λόγος είναι οι πρακτικές διώξεων και διακρίσεων σε βάρος μου από την μεριά της διεύθυνσης της εταιρίας που στοχεύουν στην επαγγελματική μου εξόντωση και την επιδιωκόμενη αποχώρηση μου από την εταιρία. Ο σημαντικότερος όμως λόγος δεν είναι η προσωπική μου δικαίωση για τις κατάφορες αδικίες που έχω υποστεί από τότε που ιδρύθηκε το σωματείο. Έχω υποστεί και χειρότερα από τις εκάστοτε εργοδοσίες χρόνια τώρα που αγωνίζομαι για τα ταξικά συμφέροντα των εργαζομένων μέσα από το συνδικαλιστικό εργατικό κίνημα είτε σε διάφορα όργανα του είτε ως απλό μέλος σωματείων και ομοσπονδιών.

Ο κύριος λόγος είναι ότι καταπατούνται βάναυσα τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και οι ελευθερίες, καταπατείται κάθε έννοια δημοκρατίας στους τόπους δουλειάς, με κύριο στόχο της εξαφάνιση κάθε μορφής συνδικαλιστικής δράσης και την πλήρη επικράτηση της ασυδοσίας της εργοδοσίας που ελεύθερα πια θα καταπατά ακόμα και αυτή την εργατική νομοθεσία, θα δίνει ψίχουλα αντί για μισθούς, θα απολύει ταξικούς συνδικαλιστές μη υπολογίζοντας καμιά νομοθεσία, τρομοκρατώντας και καταπατώντας δικαιώματα και κατακτήσεις χρόνων. Καταγγέλλω λοιπόν τα παρακάτω:

Στο γραφείο που εργάζομαι επίτηδες έχουν αφαιρέσει τον κλιματισμό, πράγμα που μου δημιουργεί αφόρητες συνθήκες εργασίας. Μου έχουν στερήσει την τηλεφωνική επικοινωνία! Είμαι ο μοναδικός υπάλληλος που δεν έχει υπολογιστή αν και τον έχω ζητήσει επανειλημμένα. Οι λεκτικοί προπηλακισμοί εναντίον όπως « εργατοπατέρα» «υποκινούμενε» κλπ Οι απειλές και οι εκδικητικές βλαπτικές μεταβολές από εκπροσώπους της εργοδοσίας είναι μια ακόμα μέθοδος που ακολουθείτε για να με εξοντώσουν. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την επιτυχία που είχαμε σαν σωματείο όπου υποχρεώσαμε την εταιρία να εφαρμόσει τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας φέρνοντας ανατομικά σκαμπό για τους ταμίες καθώς και να υπάρξει χώρος αποδυτηρίων και ερμαρίων, λίγες μέρες αργότερα με εκδιώκουν από το γραφείο μου στέλνοντας με στην πιο μακρινή άκρη του αεροδρομίου ξεκόβοντάς με από τους εργαζόμενους, με αιτιολογικό ότι θέλουν τον χώρο του γραφείου μου για χώρο αποδυτήριων και ερμαρίων του προσωπικού!!!

Η μισθολογική μου καθήλωση και οι μισθολογικές διακρίσεις σε βάρος μου είναι ένα από τα μέσα που χρησιμοποιεί η διεύθυνση επιδιώκοντας την απαξίωση μου ως εργαζόμενο.( αν χρειαστεί θα αναφερθώ συγκεκριμένα). Πέρσι συμφωνήσαμε ως σωματείο με την διεύθυνση να δοθεί το οικογενειακό επίδομα σε όλους τους εργαζομένους ανεξαρτήτως μισθού. Πράγματι το επίδομα δόθηκε σε όλους τους εργαζόμενους, εκτός από εμένα!! Γιατί όμως η εργοδοσία προχωρά σε αυτές τις κατάφωρες αδικίες, ελπίζει μήπως ότι θα με τρομοκρατήσει; ότι θα παραιτηθώ και θα αποχωρήσω από την εργασία μου;

Η εργοδοσία ξέρει καλά πως δεν τρομοκρατούμαι, πως δεν εξαγοράζομαι, πως δεν πρόκειται να κάνω πίσω ούτε χιλιοστό από αυτό που υπηρετώ δεκαετίες τώρα. Ξέρει ακόμα καλά ότι δεν θα πουλήσω την εμπιστοσύνη των συναδέλφων μου. Πιστεύω πως οι διώξεις και οι διακρίσεις σε βάρος μου αποβλέπουν στην συνολική τρομοκράτηση των εργαζομένων. Είναι συνέχεια της προσπάθειας παραίτησης μελών του Δ.Σ του σωματείου με απειλές και εκβιασμούς. Είναι συνέχεια της προσπάθειας που γίνεται από τους εκπροσώπους της εργοδοσίας για να αποχωρήσουν εργαζόμενοι από το σωματείο χρησιμοποιώντας διάφορα μέσα, εκβιάζοντας, απειλώντας και τρομοκρατώντας τους για δυσμενή μεταχείριση από την εταιρία, αν δεν φύγουν από το σωματείο.

Είναι αποτέλεσμα των αγώνων που κάναμε για την υπογραφή Ε.Σ.Σ.Ε κατακτώντας αυξήσεις και επιδόματα πάνω από την κλαδική. Είναι αποτέλεσμα των αγώνων που είχαμε πρόσφατα για την εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας για την υγιεινή και την ασφάλεια που υποχρέωσε την διεύθυνση να επαναφέρει τα καθίσματα και παράλληλα να δεσμευτεί πως θα διαμορφώσει χώρους για αποδυτήρια και ανάπαυσης των εργαζομένων. Είναι αποτέλεσμα ότι δυναμώνει ακόμα περισσότερο το σωματείο με εγγραφές και των πιο νέων συναδέλφων. Αυτοί είναι οι πραγματικοί λόγοι που διώκομαι, που καταπατούνται τα συνδικαλιστικά αλλά και συνταγματικά δημοκρατικά μου δικαιώματα. Με αφορμή τη δική μου περίπτωση θέλω να βάλω ορισμένα γενικότερα ζητήματα.

Η συνδικαλιστική δράση στον τομέα των ιδιωτικών εταιριών του αεροδρομίου έχει τεράστιες δυσκολίες. Το οργανωμένο συνδικαλιστικό εργατικό κίνημα έχει χρέος αυτά τα πρώτα σκιρτήματα συνδικαλιστικής ανάπτυξης στον χώρο να τα στηρίξει αποφασιστικά, από τις επιθέσεις της κάθε εργοδοσίας. ( Αναίτια απόλυση του προέδρου της Γκολνταίαρ, αποχωρήσεις μελών ΔΣ από το σωματείο των αχθοφόρων μετά από αφόρητες πιέσεις, χτύπημα και διάλυση του σωματείου των καθαριστριών, αποχώρηση μέλους ΔΣ εργαζόμενου στην δική μου εταιρία μη αντέχοντας την αφόρητη κατάσταση που είχε διαμορφωθεί σε βάρος του, ανεπιτυχής προσπάθεια για στήσιμο εργοδοτικού σωματείου στους παρκαδόρους κλπ).

Συνάδελφοι

Μου κοινοποιήθηκε από την δικηγόρο της εταιρίας μια εξώδικος προειδοποίηση όπου εκεί αναφέρονται διάφορα φανταστικά καθήκοντα όπου δεν εκτελώ και με καλεί να συμμορφωθώ ειδάλλως όπως αφήνει να εννοηθεί θα με απολύσουν, είναι φανερό το που το πάνε. Είναι προετοιμασία για απόλυση. Αυτές οι απειλές έρχονται την στιγμή που το Σωματείο βρίσκεται σε διαδικασία υπογραφής συλλογικής σύμβασης κάτι που λυσσασμένα η εργοδοσία προσπαθεί να ανατρέψει

Από όλα τα παραπάνω φαίνεται πως πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο που αποβλέπει στο κτύπημα και της παραμικρής συνδικαλιστικής δράσης εν τη γεννήσει της. Σε αυτό το σχέδιο πρέπει να απαντήσουμε άμεσα δυναμώνοντας την αλληλεγγύη και τους αγωνιστικούς δεσμούς μεταξύ των σωματείων του αεροδρομίου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα αλλά και συνολικότερα όλου του εργατικού κινήματος Συνολικότερα θα πρέπει οι οργανώσεις του συνδικαλιστικού κινήματος όλων των βαθμίδων, να δείξουν έμπρακτο ενδιαφέρον στα προβλήματα μας, να πάρουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες που θα ανατρέψουν την επίθεση.


ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΡΛΑΣ